Kjøpsvilkår


OM TJENESTEN

Fi4days er en nettbutikk med enkelbestillinger og abonnementstjeneste av ferdiglagde måltider. Som registrert bruker godkjenner du at du er over 18år, myndig og har full juridisk rett til å inngå en avtale med en annen part. Du som registrerer dine personalia hos fit4days godkjenner at du er kunde hos oss. Ved registrering velger du hvilket produkt eller abonnement du ønsker å hente eller få levert godkjenner du dermed å betale for produktet eller det løpende abonnementet.

Ved tegning av abonnement forekommer det ingen bindingstid. For abonnement kan du når som helst avsluttet, pause en leveranse eller fryse ditt abonnement.

REGLER FOR ANGRERETT

Ihht. Angrerettloven er ferske varer som mat unntatt fra angreretten, og måltider fra fit4days kan dermed ikke returneres.

PERSONVERN

Det er viktig for oss at du føler deg trygg når du handler på vår hjemmeside. Vi er nøye med å håndtere personopplysningene dine på sikker måte.

For å kunne levere varene du har bestilt, og kontakte deg med informasjon og oppdateringer relatert til bestillingen din, trenger vi blant annet navn, adresse og e-postadresse. Denne informasjonen er vi pålagt å oppbevare i forbindelse med regnskapsføring, avgifts håndtering, og eventuell garantihåndtering.

Hos oss betaler du med kort ved første bestilling og blir trukket automatisk hver uke ved bestilling av abonnement. Når du betaler med kort, blir all informasjon kryptert og sendt over en sikker kobling via vår betalingspartner.

Du har til enhver tid rett til å be om informasjon om personopplysningene vi oppbevarer om deg. Hvis opplysningene er feil kan du be om at opplysningene rettes eller fjernes. Vi kan ikke fjerne opplysningene dine dersom det finnes lovpålagte krav om at disse skal lagres, som f.eks. Bokføringsregler eller annen legitim årsak til å beholde opplysningene, som f.eks. Uoppgjort gjeld.

Vår samarbeidspartner som står for leveringen vil alltid ringe på døren din ved levering. Om ingen er hjemme vil vi ringe/sende sms på nummeret du har registrert ved bestilling. Deretter plasseres maten utenfor døren og dermed overføres ansvaret for maten til deg som kunde. Bestillingene blir sendt ut hurtigløpende fra kl.16, om det er mange bestillinger og flere til samme tidspunkt kan det bli litt forsinkelser.

Vi har ingen mulighet til å erstatte stjålen eller vær-ødelagt mat.

Er det hindringer som gjør at vi ikke kan levere til deg som, for eksempel bor i høyblokk hvor døren nede er låst eller hybel hvor det er flere som bor, er du selv pliktig til å møte oss og ta imot leveransen.

Adresse og leveranseopplysninger er din plikt å overholde – stemmer ikke dette vil du miste leveransen og bli belastet fullt beløp.

Du kan ved bestilling legge til en «beskjed» om hindringer eller informasjon som kan gjøre det enklere å finne fram til deg. Du kan ikke legge igjen instrukser til sjåfør om alternativ levering om det så er nabo eller garasje – det er ditt ansvar å ta imot levering.

Dersom fit4days ikke kan oppfylle sine leveringsforpliktelser etter avtale, grunnet uforutsette omstendigheter som fit4days ikke råder over, slik som naturkatastrofe, første snøfall, ulykker osv. Vil ikke fit4days stå ansvarlig for uteblitt leveranse. For å pårope seg slik ansvarsfraskrivelse skal fit4days informere alle berørte kunder så fort det er praktisk mulig.

BESTILLINGSFRIST/ENDRING/KANSELLERING FOR BÅDE ENGANGS-BESTILLING OG ABONNEMENT

​Dette er på grunn av våre bestillingsfrister ovenfor våre leverandører. Alle endringer finner du ved å gå til “min side” og trykk på “administrer abonnement ditt her”eller i hovedmenyen vår under “nettbutikk”/ “abonnement” og “endre abonnement”.  Husk at frist for endring også gjelder generelle endring som adresse, merknader o.l.

Vis det oppstår problmerer med kansellering av abonnement send mail til johannes@fit4day.no.

Som kunde hos fit4days har du stor frihet når det gjelder å gjøre forandringer på din bestilling eller i ditt abonnement. Vil du forandre noen detaljer som du oppga ved registrering gjøres alle endringer ved å logge deg inn på min side.

Om du ikke har foretatt endringer innen fristen før din neste leveranse, forbeholder fit4days seg retten til å oppfylle levering i tråd med disse vilkårene.
Ved andre henvendelser kontakt: johannes@fit4days.no eller birger@fit4days.no

BETALING

Betalingen gjøres med kort eller vipps.

FEIL OG MANGLER

​Er det en feil ved leveransen eller mangler på ordren vil vi rette opp dette ved tilsending av nye måltider. Kunden har selv ansvaret for å sjekke pakkeliste/oversikt og kvalitet på produktet når maten er levert.